Hva som gjør Anbud Direkte bedre enn andre tjenester er hvordan vårt kategorisystem filtrerer anbudene og at vi manuelt leser igjennom av alle anbud for å forsikre oss om at du får relevante anbud levert til deg direkte på e-post.
I tillegg har dere tilgang til en rekke nyttige administrasjonsverktøy som kan hjelpe dere med bl.a. å legge til notater og sette påminnere. Det er også enkelt å videresende anbud til kollegaer, om en skulle ønske det.
Bestiller dere et varslingsabonnement hos oss, får firmaet ditt dessuten en erfaren kundeansvarlig som hjelper dere med å sette opp en varslingsprofil som er tilpasset din bedrift. Her kan du også velge å begrense søket geografisk.
Varslingsprofilen kan endres ved behov, ved at du tar kontakt med din kundeansvarlig på telefon +44 1224 650 791 eller gjennom ”kontakt oss” på nettsiden.
Trenger dere veiledning rundt offentlige anskaffelser eller har spørsmål om noe på nettsiden vår, er det selvsagt bare å ta kontakt med din kundeansvarlig som mer enn gjerne vil hjelpe deg med eventuelle spørsmål du skulle ha.